zaterdag 12 oktober 2013

Geen idee....

Blijkbaar moet ik iets eerder aan die verslagen gaan beginnen, want ik heb eigenlijk geen flauw idee meer wat er die avond is gebeurd. Volgens mij moest ik eerst fietsen, toen fluiten, 1,5 minuut spelen en aan het bier. Was alles bij elkaar simpelweg te veel. En vergeet niet, ik moest ook weer terug fietsen...
Nou goed, hier het verslag.

Zaterdag 12 oktober stond het altijd lastige LC players heren 1 op het programma. Op center court in een uitverkochte FBK konden de mannen van heren 3 zich op maken voor een heet avondje ballen! De kersverse hoofdsponsor van heren 3, Heineken deelde aan het publiek mee dat al het bier gratis was die avond, en Oprah Winfrey liet een ieder onder zijn stoel kijken, waarna bleek dat iedereen een Ferrari had gewonnen! Een laf begin van de wedstrijd dus, maar de stemming zat er goed in dankzij de sponsor.

Eerste kwart verliep soepel en eindigde in een 19-5 voorsprong voor The Challengers. Wedstrijd gespeeld, punten in de pocket. Goed verhaal, lekker kort...
Opmerkelijk was wel dat er in het 4de kwart slechts 3 punten door The Challengers werden gescoord. Ook deze kan ik mij niet meer herinneren, snel door naar de volgende wedstrijd.
Ow ja, J. Geerts speelde mee, had 9 punten. Bedankt! denk ik.... ;-) en ene JC Avis had er 4.

Uitslag: wij: 50 zij: 42

Wie scoorde er?
Prutser, score: 0
Tjap, score: 4
Dre, score: 6
Opa Uranus, score: 3
Becks, score: 9
Fredje, score: 8
Sumo, score: 7

Geen opmerkingen: