zaterdag 2 november 2013

Lieve Guus

Ik werd vanochtend wakker en zag dat ik een mailtje had, en nog wel van mijzelf ook! Zaterdagavond verstuurd, 2 woorden: Lieve Guus. En toen besefte ik mij dat ik weer eens iets had toegezegd, waar ik later spijt van zou gaan krijgen. Maar goed, misschien leer ik er van en hou ik voortaan gewoon eens mijn mond...
Guus, zoals afgesproken. Hierbij mijn liefdesbrief voor jou. Geniet er van…
Lieve Guus,

Je brengt kleur en geur in mijn leven, je bent als een parel zo mooi, en als de zon zo warm. Alleen van jou zal ik houden, alleen van jou kan ik houden, dromen doe ik over jou dag en nacht. Eten, slapen en drinken komt er niet meer van, je zit in mijn bloed, in mijn hart en in mijn hele huid want als je weg ben dan snuif ik je geur op die je net hebt achter gelaten en zo val ik met jouw heerlijke geuren in slaap in gedachte dat jij naast mij ligt en mij heerlijk in slaap knuffelt. O mijn liefste, mijn aller allerliefste, mijn heerlijke droom, je bent echt voor mij de ware, je bent als een droom die uit is gekomen en die ik wat er ook gebeurt altijd zal blijven koesteren.

Oud worden, dat is mijn doel met jou, samen een zeer blij en gelukkig leven opbouwen, het maakt me niet uit of je zoveel jaar ouder bent, je bent jezelf, jij bent jij, en daarom ben ik zo gek op je, daarom zal ik je voor altijd op handen dragen, jou zal ik nooit maar dan ook nooit verlaten, als ik jou verlaat dan zal mijn tere hartje voor altijd gebroken zijn, nooit zal ik ooit nog zo'n fantastische man tegenkomen als jou, jij en alleen jij maakt tot wie ik nu ben en dat verwarmt misschien niet mijn buitenkant, maar wel mijn hele hart, en o, wat is dat toch een mooi en zaligmakend gevoel, als jij er niet was geweest, dan was ik nu nog alleen met mijn eenzame leventje. .

Alleen jij kunt mij nog maar gelukkig maken, en alleen jij kan mij zo'n fantastisch gevoel geven van binnen. Mijn liefste, mijn droom, mijn alles, nooit, maar dan ook nooit zal ik jou pijn doen, daar ben jij veels te goed, veels te lief en veels te zacht voor. Als ik jou pijn doe, dan is het net of ik een grote speer dwars door mijn hart geboorte krijgt, maar andersom zal dat ook zijn lieve schat, als jij mij verlaat dan is de pijn ondraaglijk en zal mijn hart langzaam afbrokkelen van de pijn en verdriet die je me achter zal laten.

Lieve schat, kan je me beloven dat je me nooit zult verlaten? Kan je mij beloven altijd van me te zullen blijven houden? O mijn allerliefste, ik meen ieder woord wat ik schrijf in deze brief. Je bent gewoon mijn prins op het witte paard, en dat zal je altijd blijven.

Heel veel liefs, kusjes en tedere knuffels van je razende reporter.

Gelukkig werd er ook gebasketbald! Beverwijk heren 2 stond op het programma! Vorige week werd er nog redelijk makkelijk gewonnen van de heren 3 van Beverwijk, maar goed dit was weer een nieuwe ronde met nieuwe kansen. We waren zo waar compleet aan het begin van de wedstrijd, maar werden wel direct door beverwijk afgetroefd, die met 14 man aan kwamen zetten. De mannen namen het serieus! In een ijzersterk eerste kwart (Het beste tot nu toe, van wat de reporter heeft gezien en onthouden…) werd er direct ruim afstand genomen, na 3 minuten (10-2) grepen de Beverwijkers al in met een time-out om The Challengers uit hun concentratie te halen, maar zonder succes. Sterker nog, hun coach werd de zaal uitgestuurd! Applausje voor de thuisfluiter Thie die duidelijk was omgekocht, of onder invloed was… overigens wist deze trotse bezitter van het scheidsrechter E diploma, zijn fluit verder nauwelijks te vinden. De man die bekend staat om zijn commentaar op jan en alleman, bakte er zelf helaas niet zo veel van. Even dacht ik dat het balletje uit zijn fluit miste, maar helaas het lag echt aan de scheids... gelukkig was daar redder in nood Richard die keurig zijn lijnen liep en af en toe op zijn fluit blies. een verademing, zo kan het dus ook! Bedankt Richard, ik heb je niet eerder zo goed in het veld zien presteren... ow ja, de wedstrijd..
Het eerste kwart werd afgesloten met 23-6. Zoals wel vaker dit seizoen namen The Challengers een stapje terug, en toen nog een en toen nog een en spijtig genoeg was het nog steeds voldoende om de wedstrijd te controleren. Met rust was de stand 32-15 en was de wedstrijd eigenlijk wel gespeeld. In de tweede helft viel er voornamelijk wat te vieren voor the challengers door alle airballen en gemiste lay-ups. Het beloofde daardoor een gezellig avondje te worden met een hoop pitchers. Opmerkelijk is overigens dat Wouter deze wedstrijd 3 punten heeft gescoord! Super rendement zeg ik. Blijkbaar had hij in zijn afscheidswedstrijd gescoord, maar stond dat niet op het sheet en heeft iemand dat nu recht getrokken. For the record, Wouter scoorde deze wedstrijd 3 punten, het was een 360 windmill-dunk over 2 mannen heen, vanaf de eigen 3-puntlijn… Afscheid in stijl!
Uitslag:wij: 63 zij: 35
Wie scoorde er?
Prutser, score: 3
Fritzie, score: 0
Tjap, score: 4
Dre, score: 8
Opa Uranus, score: 3
Becks, score: 19
Fredje, score: 12
Vissie, score: 10
Sumo, score: 4

Geen opmerkingen: